Oslo & Akershus
938 09 200 / 91 79 18 83
romerike@vekstra.no

Tripletex Regnskapsfører

Regnskapsfører for de små og mellomstore

Tripletex - sertifisert partner

ØkoRåd Romerike – MP regnskap og konsulenttjenester AS er et regnskapskontor med kunder primært i Oslo og Akershus. Vi startet å bruke Tripletex som regnskapsfører i 2017, og er en sertifisert partner som Tripletex Regnskapsfører.

Dette er et skybasert og fleksibelt økonomisystem, som enkelt kan tilpasses din bedrifts rutiner. Med automatiske betalingsløsninger, effektiv bilagsregistrering og enkel rollefordeling mellom deg og oss som regnskapsfører, får du et system som gir full kontroll over din bedrifts regnskap og økonomi.

Tripletex forenkler hverdagen for små og mellomstore bedrifter i alle bransjer.

Regnskapssystem i skyen, på en enkel og bedre måte med Tripletex.

I utviklingen av Tripletex har man fokusert på å lage et mest mulig tilgjengelig, stabilt og brukervennlig økonomisystem. Du kan glede deg til å ta i bruk følgende funksjonalitet:

  • Tilgang overalt, både på PC og mobil.
  • Enkle og delvis automatiserte prosesser for timeføring, reiseregning og utleggsføring.
  • Automatiske betalingsløsninger – du kan føre og betale regninger i én operasjon.
  • Elektronisk utsendelse av faktura og offentlige oppgaver.
  • Effektiv elektronisk bilagsregistrering.
  • Oversiktlig rapportering.
  • Sømløs integrasjon mellom handlingene i systemet.

Sømløst samarbeid med regnskapsfører

Tradisjonelt sett har regnskapsførere og kunder samarbeidet lite om regnskapsføring. Ofte har ikke kunden engang hatt tilgang til systemet, og dermed gått glipp av en viktig mulighet til å kontrollere og analysere egne data.

Med Tripletex, derimot, vil vi sammen sette opp en enkel rollefordeling mellom dere som kunde og oss som regnskapsfører, og jobbe sammen i systemet. På denne måten kan vi definere grensene for samarbeidet basert på din bedrifts behov.

Et komplett skybasert økonomisystem

Tripletex består av mange ulike moduler og tilleggstjenester, og du velger selv hvilke du vil bruke. Alle modulene er sømløst integrert med hverandre, og på denne måten passer Tripletex for alle – fra de aller minste til de større bedriftene. Og best av alt: du betaler kun for det du trenger!

Her finner du mer informasjon om de viktigste modulene og funksjonene.

Regnskap og faktura

Med Tripletex sitt enkle brukergrensesnitt har du alltid full kontroll over bedriftens regnskap. Bruk fakturamodulen til å enkelt opprette ordre og sende ut fakturaer på ønsket format.

Lønn og reiseregning

Tripletex’ funksjonelle lønnssystem sparer bedriften for kostnader og legger til rette for enkle og oversiktlige lønnsutbetalinger. Det hele gjøres ut fra dine behov.

Med Tripletex reiseregning kan du føre godtgjørelser og utlegg i samme skjema, og du kan laste opp kvitteringene som vedlegg. Du bestemmer selv når reiseregningen skal utbetales.

Prosjektstyring og timeregistrering

Med prosjektstyring kan du enkelt opprette prosjekter med prosjektdeltakere, kunder, ordre og fakturaplaner. I tillegg kan du følge prosjektets utvikling helt automatisk.

Tilleggstjenester

I Tripletex kan du enkelt aktivere de tilleggstjenestene du trenger for utvide funksjonalitet og tilpasse systemet til din bedrifts behov. På den måten får du akkurat det systemet du ønsker deg. Eksempler på tilleggstjenester som kan aktiveres er:

  • Elektronisk bilagsmottak – Scann/mail inn alle bilag rett i kontoen din og få et heldigitalt regnskap.
  • Direkte remittering – Før bilag og betal regningen i en og samme operasjon direkte fra Tripletex.
  • eFaktura/EHF –  Send elektroniske fakturaer klare til betaling i kundens nettbank/økonomisystem og øk sannsynligheten for å få betalt i tide.
  • KID-nummer på faktura – Spar tid ved å redusere manuelt arbeid forbundet med betalingsoppfølging.

Les mer på www.tripletex.no